Vragen en antwoorden m.b.t. Olympia’60 ClubCard

Hoe werkt het betalen met de Clubcard?


Voor de administratieve afhandeling heeft Olympia ‘60 een overeenkomst gesloten met Le Credit Sportif. Zij zijn leverancier van ons nieuwe kassasysteem in de kantine en beheren de BackOffice van de betaalfunctie van de Clubcard. De Clubcard is een veelzijdig betaalmiddel dat je het nodige gemak en voordeel oplevert. Met deze persoonlijke ledenkaart kun je bij Olympia ‘60 aan de bar afrekenen en heb je op vertoon van de Clubcard gratis toegang bij thuiswedstrijden van het eerste elftal. Bij een Clubcard betaling heb je geen pincode nodig. Om af te rekenen wordt de Clubcard op de kaartlezer gelegd door het barpersoneel, dat is alles. Als er onvoldoende saldo op de Clubcard staat kan de betaling omgezet worden in een PIN betaling, een contant geld betaling of een betaling met een andere Clubcard.

Hoe activeer ik mijn Clubcard?


Alvorens je met de Olympia ‘60 Clubcard kunt betalen, dien je de Olympia ‘60 Clubcard te activeren door deze op te waarderen met een saldo. Je Clubcard is gereed voor gebruik zodra er saldo op staat.

Hoe kan ik saldo laden op mijn Clubcard?


Dat kan aan de bar in de kantine of via internet (iDEAL). In het eerste geval betaal je met je PIN-pas en wordt het bedrag direct op je Clubcard gezet. Om je Clubcard via internet op te laden ga je naar www.mijnkniponline.nl (ook via website van Olympia te bereiken) en log je in op je persoonlijke pagina.

Kan ik met mijn Clubcard ook ergens anders betalen?

Nee, met het tegoed op je Clubcard kan alleen bij Olympia ‘60 worden afgerekend.

Vrijwilliger?
Vanaf het nieuwe seizoen gaat Olympia ’60 een saldo op je Clubcard plaatsen dat gebruikt kan worden voor consumptie in de kantine. Ben jij bv een trainer of leider dan zal er saldo op je Clubcard geplaats worden waarmee je koffie en thee aan de bar kan bestellen. Hier kunnen geen producten zoals alcohol en snacks mee gekocht worden.

Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?


Saldo wat op de Clubcard staat kan alleen worden teruggestort op een bankrekening bij beëindiging van het lidmaatschap. Stuur een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met al je gegevens, Clubcardnummer en banknummer.

Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?


Je kunt voordat je afrekent om een bonnetje vragen, op de bon staan dan de consumpties en het actuele saldo. Ook kun je vragen of degene achter de bar je saldo wilt uitlezen met de kaartlezer.

Een andere mogelijkheid is inloggen op www.mijnkniponline.nl (ook via (website club) te bereiken). Deze site is te bereiken via elke mobiele telefoon, tablet of computer. Op deze site kan je je saldo en gebruikte consumpties inzien, gegevens wijzigen en je Clubcard opwaarderen middels iDEAL.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?


Na inloggen op www.mijnkniponline.nl kun je onder de menuoptie ‘Instellingen’ en ‘Mijn gegevens’ je gegevens wijzigen. Wij verzoeken je om te kijken of alle gegevens nog actueel zijn en zo nodig correct aan te vullen.

Ik heb geen e-mail met inlognaam ontvangen, wat moet ik doen?

Per e-mail ontvang je de benodigde inloggegevens. Indien je geen gegevens hebt ontvangen, of je e-mailadres niet bekend is bij de Club, stuur dan een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing en ben ik dan mijn saldo kwijt?


Blokkeer je Clubcard zo snel mogelijk. Na inloggen op www.mijnkniponline.nl kan je onder de menuoptie ‘Blokkeren’ meteen de desbetreffende Clubcard blokkeren. Het saldo blijft gewoon op de server staan maar snel blokkeren is wel van belang omdat de vinder misbruik zou kunnen maken van je Clubcard.

Wat moet ik doen indien mijn Clubcard niet werkt?


In dat geval stuur je een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Hoe kom ik aan een nieuwe Clubcard?


Een nieuwe Clubcard kan aangevraagd worden bij Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Een nieuwe Clubcard kost €5, -. De nieuwe Clubcard zal automatisch worden geactiveerd.

Kunnen niet-leden (bijvoorbeeld ouders) ook een Clubcard aanvragen?

Ja, dat kan d.m.v. een verzoek per e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. te sturen. De aanvraag zal vervolgens door Olympia ‘60 worden beoordeeld. Je hebt hiermee geen gratis toegang tot thuiswedstrijden van het eerste elftal, dit is alleen voor leden, vrijwilligers en sponsors.

Hoe zit het met de Olympia ‘60 Clubcard voor minderjarige leden?

Voor ouders/verzorgers van minderjarige leden bestaat de mogelijkheid om het saldobeheer over de Olympia ‘60 Clubcard voor hun kind te voeren. Hiermee kun je de uitgaven limiteren.

Is er een Olympia Clubcard voor teams?

Ja, het is mogelijk een Team-Clubcard aan te vragen. Per team kan er een Clubcard worden aangevraagd, waarbij onderling het beheer en saldo dient te worden geregeld. Je kunt zelf de naam van jullie Clubcard verzinnen. De kosten van een Team-Clubcard bedragen € 5, -. Voor aanvragen stuur je een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

Staat je vraag er niet bij?

Stuur dan je vraag via een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.