Waar de afgelopen jaren Ad Stoop langs de deur moest om de jubilarissen te huldigen, kon dit nu weer ouderwets op de kaderavond. Al was het alleen al maar voor de foto waarop de jubilarissen fraai uitgedost staan. Zo nu ook bij het thema “beestenboel”. Aan vader en zoon Vermeulen de eer om in hun mooie pak lovende woorden van voorzitter Corné Thomassen te ontvangen, een presentje en een oorkonde. Ad en Freek zijn al 25 jaar lid, en niet meer weg te denken bij Olympia’60. Ad is nog steeds actief als leider van het tweede team maar heeft uiteraard ook zelf gevoetbald. Zij talenten als animator bij evenementen waren wellicht nog groter dan het voetbaltalent. Zowel bij de evenementencommissie als bij het jeugdweekendkamp heeft Ad veel bijgedragen. En gelukkig valt de appel niet ver van de boom, want ook Freek is naast nog steeds speler, ook bevlogen trainer-coach van JO19-1. Kortom, een terechte huldiging voor twee échte Olympianen. Van harte, mannen !
Voorbeschouwing Olympia’60 – NOAD’32
Het is zover: de prijzen gaan verdeeld worden. Olympia heeft het hele seizoen gespeeld om de nacompetitie te halen en nu is het moment eindelijk daar. Omdat sportpark Crispijn momenteel wordt verbouwd en voorzien wordt van een nieuw kunstgrasveld, wordt de halve...
