De JO15-3 heeft haar kampioenswedstrijd tegen Oosterhout met 3-0 gewonnen.
Vince, Thijmen en Gijs waren de doelpuntenmakers op deze kletsnatte zaterdag.
Het team staat onder leiding van een 4-tal trainers: Teun, Anthony, Rick en Rein.
Samen met de leiders Jan en Marjon hebben deze jonge trainers van dit team een hecht collectief hebben gemaakt.
Een team met geen echte uitblinkers maar allemaal spelers die er samen voor willen gaan.
Met 5 overwinningen en 1 gelijkspel is de JO15-3 een meer dan terechte kampioen.
Het kampioenschap werd in de kleedkamer uitbundig gevierd en in de kantine werd genoten van het “bruine” fruit.
Volgende week komen deze kersverse kampioenen nog 1 keer in actie tegen NEO’25
Voorbeschouwing Olympia’60 – NOAD’32
Het is zover: de prijzen gaan verdeeld worden. Olympia heeft het hele seizoen gespeeld om de nacompetitie te halen en nu is het moment eindelijk daar. Omdat sportpark Crispijn momenteel wordt verbouwd en voorzien wordt van een nieuw kunstgrasveld, wordt de halve...
