Afgelopen zaterdag speelde onze JO9-1 een leuke en leerzame wedstrijd tegen VOAB uit Goirle. Helaas werd de wedstrijd met 5–3 verloren, waardoor we de punten niet mee naar Dongen konden nemen. Toch hebben de jongens hard gewerkt en weer veel geleerd!
De komende twee weekenden staan er geen wedstrijden op het programma. Na de carnavalsvakantie gaan we er weer vol tegenaan en knallen we verder in de 1e klasse!
Nogmaals dank aan Snoeren Bouwmanagement voor de mooie coachjassen!
Voorbeschouwing Olympia’60 – NOAD’32
Het is zover: de prijzen gaan verdeeld worden. Olympia heeft het hele seizoen gespeeld om de nacompetitie te halen en nu is het moment eindelijk daar. Omdat sportpark Crispijn momenteel wordt verbouwd en voorzien wordt van een nieuw kunstgrasveld, wordt de halve...
