Hoe laat je aan twee belangrijke kurken voor een vereniging weten hoe belangrijk zij zijn? Normaliter kiest Olympia’60 voor een warme, gezellig, sociale manier van een vrijwilligersavond en een sponsoravond. Hoe doe je dat in tijden van corona en lockdown? Nou, door een beetje van de warmte over te brengen via een verrassingspakketje. Voor de 165 vrijwilligers en 90 sponsors werd een gezellig pakketje samengesteld met als ingrediënten Olympia gadgets, lekkere lokale biertjes, chips en chocolade. Natuurlijk mocht een mooie kaart met een warme boodschap niet ontbreken. Gezien de reacties een geslaagde oplossing met de kanttekening dat Olympia’60 volgend jaar toch graag weer gaat voor de vrijwilligers- en sponsoravond !
Het verrassingspakket is tot stand gekomen met hulp van Plens Marketing & Creatie, D2P, Brand Masters BV, Van Zelst, Leijten Digitaal & Drukken, Opener Bier, Jumbo Dongen en InBev.