In maart j.l. konden we reeds dit bericht melden. Achteraf blijkt het één van de laatste fysieke handdrukken die zowel de leden van de sponsorcommissie als Toine van Poppel van Brand Masters tot op heden nog hebben mogen uitdelen. Olympia is maar wát blij met die handdruk en wilde nu bij aanvang van het seizoen dit niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Ruud van der Kaa van de sponsorcommissie overhandigde Toine een “Olympia’60 warmblijfsetje”, er van uitgaande dat we ergens in de aankomende koudere periode toch weer langs de lijn plaats mogen nemen. Uiteraard mocht een rood-wit bosje bloemen niet ontbreken.
Brand Masters is al sinds 2012 hoofdsponsor van Olympia’60. Als Olympia dezelfde ontwikkeling had doorgemaakt als dit bedrijf, had het nu Eredivisie gespeeld. Wil je weten weten wat dit snel groeiende bedrijf voor activiteiten doet? Kijk dan eens op de website. Olympia’60 feliciteert Brand Masters met de recente opening van hun kantoor in Parijs.